Måndagsplaner

Just i detta nu så ligger jag i min säng i Fränsta. Det var Raggmunk eller nått skumt till middag vilket inte uppskattades av mig. Men alla karlar verkar ha gillat det pga bacon. Jag kände inte för varken bacon eller raggismunk så jag lär nog göra lite pulvermos sedan.

Idag har jag inte så stora planer framför mig. Någon som jag skulle kunna göra är att dra hit Markus och fota lite. Jag har fått i uppgift att välja ut en människa, ta 6-8 bilder på han/hon och det får högst vara 2 bilder på själva personen. Resten ska vara saker han/hon gillar eller nått. Typ hur han är som person. Får se hur det blir, det kan ju vara rätt spännande. Om han lyckas slita sig från datorn vill säga.

Annars så skulle jag kunna städa rummet, det ser nämligen inte bra ut här nu. Aaaja, får se hur det blir.

Såg en asbra film igår på 1:an. "Mitt liv i rosa" hette den. En fransk film om en liten pojke som hellre skulle vara en tjej. Så otroligt söt unge!!!! Kommer inte riktigt ihåg vad den hette på franska. Men fyfan vad den var bra!! SE DEN!

Nu ska jag spela lite Resturant City på Facebook, haha!

Kommentarer
Postat av: ida

DU ÄR SÅ INTRESSANT! du kan fota mig

2009-09-29 @ 15:59:57
URL: http://bloggis.se/guntzborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0