Ännu en dröm

Inatt så drömde jag följande: Jag hade opererats utav någon anledning. Jag hade två stora sår på båda sidorna av magen. Jag hade så ont och jag behövde gå på toaletten. Pappa fick hjälpa mig att gå dit, han frågade om jag tyckte det var trevligt att folk hade kommit till ig på min födelsedag. Men jag mindes inte något av det fast än jag hade varit vaken då.

En annan sekvens som utspelade sig var att jag var på en flygplats. Jag hade en massa pengar i en väska i små fack, jag skulle plocka ur dem och så lånade jag ut 700 spänn till Jimmy. Det var soldater, vargar, dinosaurier och totalt kaos på flygplatsen. Jag fick hoppa in i en jeep med tak, men den hade två växelspakar. En där den vanliga sitter och en i mitten av framsätet, så jag fick passa mig för att inte råka växla ner till 2:an när vi körde på 5:an. Anledningen till att jag hoppade in i bilen med främmande människor var att det kom en stor jävla T-rex som all flydde ifrån.

Sedan stog jag och velade mellan två flygplan, jag visste inte vilket av dem jag skulle ta. Jag frågade: "Men är inte boening mycket sämre och kraschar mer?" Han som skulle visa mig till flyget sa att det var så. Sedan minns jag inte så mycket mer om vad som hände, men dt var ytterst kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0