Exempel på billiga kopior

Som jag skrev i ett annat inlägg så har bland annat H&M insett att Michaels kläder inte var alls så förfärliga. Så därför har jag nu några exempel.
Detta är en äkta Michael Jackson jacka.
Detta är H&M:s billiga kopia som jag förövrigt inhandlade igår för 200 kr på REA. Det får jag eftersom att jag är ett Mj fan och jag har faktiskt inte råd att köpa originaljackan.
Michael Jackson iförd paljetter! Underbart!
Fjortisar iförd denna.. INTE OKEJ! Vet de ens vad Billie Jean är? Jag antar att de tror att det är namnet på en designer eller liknande.
Och så har vi ytterligare en bild på en utav Michaels underbara kreationer.
Och vem har missat att alla fjortisar äger liknande tröjor med billigt krims krams hängandes från axlarna? HMMM, HMMM!!!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0