Fakebook

Min mor skaffade för ett tag sedan facebook. Hon gillade det inte och tog bort sin användare. Hennes förklaring till detta var "Jag fattar inte vad det går ut på! Vad ska man skriva? "Idag har jag bajsat två gånger och sedan var jag ute och tog en promenad. Hur spännande är det för folk att veta sånt?" Jag kan faktsikt hålla med henne, vad är det så spännande med att veta att Han var nyss och tog en långpromenad, är det något att (gilla)?

De värsta inläggen måste ju vara "Nu ska jag gå och lägga mig, har slitit så hårt idag :)" VEM FAN BRYR SIG??!! JO! Tydligen halva hans facebooklista eftersom 5 pers har tryckt på "Gilla" knappen. Folk jag inte har kontakt med bryr sig väl inte om vilken tid jag viker in hovarna (Lena citat). Det är väl roligare att veta saker som att man tex tagit körkort. Då kan man ju i alla fall få igång ett samtal. Men tex:

Emma Nordström ska gå och lägga sig nu :)

10 pers gillar detta.
Kommentarer:

Johanna Ida Kjellson: Jaha :) Vad skönt.

Emma Nordström: Ja :)

Johanna Ida Kjellson: Ja.

Det är ju skittråkigt!

Nog om det! Nu ska jag visa er vad min syster hade dukat upp till frukost i Tisdags då jag sov hos henne och Lena. Jag blev ytterst chockerad och äcklad av att jag skulle äta ett ansikte. Plus att ägg och frukt inte riktigt är okej tillsammans.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0