MSN

Robert säger:
Haha
Nu är jag här

Kenna säger:
SÅ ROLIGT
VET DU VAD JAG HAR FÅTT STÅTT UT MED DE SENASTE TIMMARNA MEDANS DU HAR VARIT OCH ROAT DIG????

Robert säger:
NEJ!!
vad?
Tell me everything

Kenna säger:
MATEN VAR KLAR FÖR 1 TIMME SEDAN OCH DU BARA VALSAR IN SOM OM DET INTE VORE NÅGON STÖRRE DEAL!! Jag har stått framför spisen i 2 timmar Robert 2 TIMMAR.

Robert säger:
Två timmar?!

Kenna säger:
Vad är det jag ser på kragen??? Är det läppstift Robert???!!!! Du ska veta att jag också har karlar efter mig!!!

Robert säger:
När jag kommer hem vill jag ha MAT på bordet, inte MAN
Kvinna!

Kenna säger:
DRA INTE IN MIG I VÅRT FÖRHÅLLANDE!

Robert säger:
Det är inte mig det är fel på!
Det är din chinchilla!

Kenna säger:
Nej, vems fel är det då!! Du jobbar 8 timmar om dagen och allt vi får på bordet är samma gamla JÄVLA rotsakssoppa!! Vad gör du av med alla dina pengar egentligen???!! Tydligen inte på dig själv, för frankly ser du FÖRJÄVLIG ut!!! Slokande ryggtavla och oregelbundna ögonbryn!

Nej, fyfan!! Varför gifte jag ens mig med dig!!!???


Kommentarer
Postat av: Jennica

oj, låter jobbigt

2010-04-22 @ 01:36:39
URL: http://jennicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0