Sms

Jag upphör aldrig att förvånas av mina inkommande sms.

Bobba 20-April-2010 09:47
Shit, jag såg en jävligt fly bad boy!

Bobba 20-April-2010 09:47
Såg i en sån där spegel. shit alltså

Johanna 29-Mars-2010 19:37
En stenhård tanke. Givande och intressant.

Johanna 20-Mars-2010 10:40 (Står fel, var någon gång på natten)
Du vet jag dödar de. Min framtid spelar ingen roll :)

Johanna 23-Januari-2010 15:57
HAHAHAHA DET VART HOMO DÅ JAG SKULLE SKRIVA INOM!

Mille 14 Januari-2010 21:46
Kom till iris och rädda mig!

Bobba 19-April-2010 23:06
Kardinalis Perocca, frökusen, är en rödhuvad fluglarv som lever i täta skogsområden och vid bergssluttningarna i Amazonas. Den lever på buskblad och den proteinrika jorden, och det säregna lätet påminner om distinkta stön.

Jag upphör heller aldrig att förvånas över min utkorg.

Till: Johanna. 17-April-2010 11:30
Morgonens citat: "Vilket jävla borderline väder!"- Bobba.

Till: Ida N 11-April-2010 00:46
I'm proud of beeing a black woman!

Till: Jimmy 28-Mars-2010 12:46
En sax Jimmy, jag behöver en sax!

Till: Agnes 6-April-2010 21:35
Mumme är en trovärdig kemist, hans rykte begrundas på infantila fasigheter. Insomnia består endast av fossila bränslen, ty livet är som en vas. Den sådels håller tills den går sönder. Infiltrering må ske snarast då tiden sipprar ur våra ådror. Instabilitet uppnås endast i gemensamt syfte och idkas enbart i den anskrämliga tid vi kallar liv. Avsevärd påverkan pågår i min skalle i just i denna trofasta synvinkel. Ampuller dansar då ej raj-raj pågår i just detta nuet. Nuet som snart är igår, oerhörd ångest och obehaglighet fräter in i mig då jag inser att jag inte kan stanna i "Nu" förevigt. Avdankade jurister kommer att benådas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0