Dagen kommer aldrig att ta slut

Just nu så känns det som när vi var på väg till Skottsund, vi kom aldrig fram! Hur fort än bussarna tog oss så kom vi aldrig fram, det var sjukt jobbigt och vissa var nära på att ta livet av sig kändes det som. Denna dagen kommer fan aldrig att ta slut. Jag har bara varit här på "skolan" i ca 1 och en halv timme men det känns som 5 timmar. Klockan 12 ska jag gå hem, äta något och sova tills 13. Jag orkar inte räkna matte ty det är sjukt tråkigt och jag kan inte. Jag är ju trots allt sinnesslö enligt vissa.

Less, less, less. Här har ni en spellista

http://open.spotify.com/user/infinite_kenna/playlist/6wBB0fKsxuexPH3yWKJ06n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0