Fittansikten

Jag var på bra humör, ett tag. Sedan ringde sociala. De vill se att jag verkligen fått 844,07 kr och inte mer på kontot. De har jag inte fått in ännu. Inför nästa månad så drar de av 88 kr, eftersom jag fått se i skatteåterbäring :) För 88 kr är 88 kr och det kan jag ju leva på ett tag, eller hur sociala?

Den störta önskan jag har just nu är att alla jävlar som jobbar på soc ska tvingas gå på socialbidrag. Jag skulle börja jobba på sociala och säga.. "Men nej, tyvärr. Jag ser på ditt kontoutdrag att du varit på systemet och burkar kan man faktiskt panta! Du får klara dig på det tills den 19 Januari nästa år. Vadå barn? Har du barn? Jaha, men då måste du ju faktiskt sätta dem i arbete eller adoptera bort dem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0