Hjärndöd

Känner mig totalt hjärndöd just nu, ovillig att känna känslor om de inte handlar om ångest. Jag borde kanske färga mitt hår svart och joina en kult. Offra getter i Ljustorp och rita pentagram med blod på väggarna i Tallnäs. Se på fan, det vore något det. Man ska kunna skratta åt eländet också. Nog för att jag knappast sitter och garvar nu eller njuter inombords av att tänka på mig själv i en svart munkjacka smetandes blod över asyllägenheterna.

På tal om asyl. Det bor utlänningar här som envisas med att meka med bilen hela dagarna och nätterna. Det står alltid någon vid den och jag förstår inte vad som är så jävla viktigt med det. De kanske skapar lönnfack så de kan frakta fejkade Gucci-klockor och cannabis. Ni vet ju hur blattarna är.

Ta inte det sista på allvar. Det måste man ju skriva annars är man ju rasist, fyfan för yttrandefriheten alltså. Du kan säga vad du vill men om du klagar på ett specifikt folkslag så smäller det. Ja, alltså. Det är ju okej för blattar att skämta om hur vi svennar uppför oss på finlandsfärjor, men fan ta dig svennejävel om du fäller en elak kommentar om en kvinna i zigenarkjol!

Har knappast något emot invandrare så vitt jag vet. Men vissa kriterier borde de faktiskt kunna uppfylla, så som att lära sig svenska och inte leva på sociala. Tvivlar dock på att det är invandrarna som stjäl våra jobb och våldtar våra kvinnor. Men alltså finns det inte ens jobb till ungdomarna som gått ur gymnasiet nu så behöver vi väl inte släppa in fler, eller?

Fyfan vad politisk inkorrekt jag känner mig nu. Jag som sprayade AFA märken runt om i Sundsvall och rev ner varenda NSF märke jag såg för några år sedan. Nej, nu ska jag sluta skriva om detta innan det blir nå jävla gnäll.

P.s. Jag skrev ju trots allt i början att jag kände mig totalt hjärndöd. Likt en sverigedemokrat ungefär.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Ja, det är ok för muslimerna att kalla en svensk tjej hora för att hon inte bär burka, men fan ta den som säger ett ont ord om deras sjuka kultur. Se där, fan ta mig?

2010-08-10 @ 21:39:11
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0