Kaffe

Har haft ytterst tråkigt idag och inte ett skit har jag fått gjort heller. Sitter just nu och dricker kaffe, känns som att jag borde göra något viktigt men kommer inte upp och iväg. Jag gissar på att dagen kommer att spenderas på samma sätt som hittils, vid datorn eller i sängen med en ny bok. Jag har nämligen läst klart Dexter - Dunkla Drömmar. Är nog snart klar med denna också som heter "Nej tack, jag åt nyss!" Känns som att jag lever mig in i boken, har nämligen endast ätit 70% choklad idag och druckit kaffe.

Har bara inte varit sugen på något. Jag är hungrig men det finns ingenting jag vill stoppa i munnen och tugga på just nu. Tänkte be Ida koka spaghetti åt mig men hon gör de så äckliga så jag gör det själv sedan i stället. Hon lägger i dem innan hon kokat upp vattnet!! Dumhuve.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe, tjah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0