Stackars Kissie dröm + ytterst äcklig dröm

Det jag drömmer stannar oftast med mig hela dagen eller åtminstone några timmar. Så just nu tycker jag fruktansvärt synd om Kissie, tro det eller ej. Men jag drömde bland annat att vi var på någon jävla salong där de skulle göra oss fina. Jag fick en ansiktsbehandling betald av Kissie. Det var nån brud som satt med en vibrerande penna på mina läppar och sa att det skulle göra dem aningen större i typ 10 min, så jag tyckte väl att det var okej eftersom det inte var sprutor och skit.

Sedan kom Kissie fram till mig och såg jättesöt och oskyldig ut i drömmen. Hon gav mig en massa klockor och pengar och sa att hon inte ville ha dem längre. Hon försökte att muta mig till att vara hennes vän och jag tyckte så jävla synd om henne!

Jag drömde även att en väns Mammas karl var ett svin. Han försökte stöta på mig och min vän hade blivit tillsammans med hennes äckliga ex. Så vi låg allihop i hennes Mammas säng av någon sjuk anledning, hennes Mammas karl försökte ta på mig och hålla om mig. Jag blev arg och äcklad och gick därifrån. När jag försökte berätta detta för Mamman så blev hon skitarg på mig! 

Sedan satte sig karln brevid mig för jag var på väg hem. Då visade han mig en massa bilder och sa att jag skulle döda mig. Han hade en massa bilder på mig från när jag var liten, han hade tydligen något otalt med min Pappa och då skulle han hämmnas genom att ta ihjäl mig. 

Det fanns bland annat tidningsurklipp på mig när jag var 3 år och hade överlevt ett blixtnedslag eller liknande och ett urklipp då det stog att jag hade blivit våldtagen. Jag visade detta för min kompis så att hon skulle tro på mig men jag gömde undan våldtäktsartikeln då jag visste att hon skulle bli hysterisk och bli arg och ledsen. Jag ville inte föra över det på henne så att hon skulle må dåligt eller nåt. 

Sedan vaknade jag och hade skitdåligt samvete över att Kissie var så snäll och så fruktansvärt äcklad över att en 50+ karl hade stött på mig. Det må tilläggas att jag var fruktansvärt arg över att min kompis hade gått och blivit tillsammans med den där äcklige karln igen.

Jag vet inte varför jag inte skriver ut namnet på vilken vän jag drömde om, tror att det är för att det skulle kännas för verkligt och äckligt då. Men ni fattar nog vilken kompis det är jag snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0