Han med pungen i skaren

Jag sov i ca 15 timmar inatt/idag, jag visste inte att det kunde vara fysiskt möjligt tills nu. Christian sov ca 1 timme mindre och han ligger och sover nu ändå! Jag förstår mig inte på karlar. Tex som karln som bor i rummet brevid. Här har ni en lista på vad han inte kan göra.

Karln kan:

* Inte diska! (distinka smutsfläckar tvingar mig att diska om de 7 tallrikar han lyckats diska på 2 månader.)
* Inte städa (om det inte gäller sitt eget rum. Sedan klagar karln på att jag har det stökigt i mitt rum när jag har ett kök, en hall och en toalett att städa plus mitt rum.)
* Äta smör, mjölk, oboy och konsumera toalettpapper som om han hade sveriges slappaste rövhål. 
* Gnälla på att jag drack den sista mjölken när han smyger in i mitt rum och äter upp min choklad.

Av dessa anledningar så kan jag:

* Inte sluta klaga och gnälla på karln.
*  Inte vara tacksam att han diskade dessa 7 tallrikar.
* Inte längre köpa mjölk och toalett papper ty detta är nu hans problem (jag finner diverse toalettbesök förödande eftersom jag måste gå till mitt toalettpappers-gömställe innan.
* Inte sluta låta som en surkärring som inte fått penis i sig på x antal år.

Bland det jävligaste måste väl fan vara att när jag väl klagar på hans betéende så är han så jävla lurig och får mig att börja asgarva över det istället! Som när jag inte ville steka köttbullar klockan 1 på natten då säger han följande.

- Men det är ju det krispiga man vill åt! Det är ju därför man drar pungen i skaren.

Hur fan kan man inte skratta åt det!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0