Tankar inför Lyset

Jag är hos Johanna och kan inte sova ännu. Johanna sover och Otto springer lös med Moses i natt. Imorgon blir det lyset och en massa jobbiga grejer jag måste fixa innan. Måste hem till Mamma klockan 16:00 för då slutar hon och jag har ingen nyckel innan. Jag ska nog försöka mig på veckans snabbaste visit och bara packa ihop det jag ska ha och sedan åka på en gång om bussen går då. Men jag hatar att stressa så jag lär nog rota lite i kylen innan. Så länge vi är tre av de hundra första in på lyset så ska det nog gå bra. Man får nämligen komma in gratis då. Muffle ska med också, han är den tredje.

Borde skriva ner vad jag ska plocka med mig från Mamma så att jag inte glömmer en massa nödvändigheter så som Johannas diadem och en tröja till mig. Får göra det sedan. Nu ska jag nog spela lite fjantiga men ack så underhållande facebookspel, tjaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0