Eternal sunshine

Jag är omgiven av människor jag älskar, men ändå så finns den evinnerliga tomheten inombords. Känslan av ångesten som ligger där och trycker i bröstet varje steg jag tar. Känslan av att veta att jag är oälskbar och endast ett objekt ligger och gnager i mig som en ettrig råtta som fått blodsmak.

Jag brukar fantisera om den dagen då jag är lycklig och har någon att älska som älskar mig tillbaka. Jag vet att det är fruktansvärt fiktivt och naivt, men jag vill drömma mig bort ändå.



There's no time for us
There's no place for us
What is this thing that builds our dreams yet slips away
From us

There's no chance for us
Its all decided for us
This world has only one sweet moment set aside for us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0