Sinnessjukt, sinnessjukt

Sällan jag skriver om sjuka drömmar jag haft. Borde snart göra en kategori med dem, men aja. Följande drömde jag inatt.

Jag satt hemma hos Pappa med Daniella, hennes lillasyster och en massa folk. Jag hade sett Fear and Loathing in Las Vegas innan jag la mig så jag antar att den influerat min dröm. I alla fall, jag satt och åt tjocka chokladkakor för att det var en drog som kallades "L" i dem.

Jag hade beställt knark från en kille men fick något helt annat, typ en stor strut med brun gegga, jag vettefan vad det var riktigt. Han sa i alla fall att det var knark. Gamle Svarten var också där och jag skulle smygge honom mitt knark vilket inte gick bra för exakt alla såg det. Daniellas lillasyster frågade om hon fick smaka min choklad men jag sa att den var gammal och smakade lakrits.

Jag kände inte av drogerna och bestämde mig snabbt för att knark är bajs och höll mig till alkohol, vilket tar mig in på drömmen jag hade i förrgår. Billy, jag och en massa andra var i Sörberge och han bjöd mig på nån slags hallucigen sprit som jag drack en deciliter av och blev helt snurrig, så sjukt obehagligt.

Men, men. Inatt så drömde jag även att mitt ex Fredric Hedback höll mig och en massa andra brudar fågna. Han stog över mig och höll en pistol i min mun och jag grät och var livrädd. Till slut försvann han till nästa tjej och jag lyckades fly. Jag sprang som aldrig förr genom Sörberge och hoppade på ett tåg. Men när det kom till en station så var Fredde där. Han klappade mig på huvudet och sa: Men Kenna, du behöver inte oroa dig. Du är en av de bästa tjejer jag har, jag skulle bara skrämma dig lite.

Helt jävla sinnessjukt!! Jag har inte haft Fredde i tankarna på evigheter och jag har då fan inte knarkat om man inte räknar med allt heroin jag sköt på nyårsafton. (höhö, rolig jag var nu.) Men aa, nää fyfan alltså. Såna djävulskt sinnessjuka drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0