Fiska

Det tycks råda dålig uppdatering mina vänner. Från nästan allas sidor, det är inte riktigt okej. Jag ska snart iväg och fiska med syrran och systerdottern. Jag vet dock inte vart, allt jag bryr mig om är att jag slipper he mask på kroken. Jag kan göra det men om det finns någon annan som gör det så tackar jag ju knappast nej. 

Jag missade "skolan" eller vad man ska kalla det idag. Men de bra nyheterna är i alla fall att jag gjort klart förra veckans matte. Jag fattar dock inte ett jävla dugg och koncentrerar mig lika bra som ett adhd barn utan sina ritalin på en måndag med Matte C som första lektion.

Nu blev det klart att jag ska ta Audin, något jag helst inte vill göra pga att den läker, kokar över eller vad det nu är den håller på med. Aja, så länge jag slipper sitta inne hela dagen så ska jag ju vara nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0