Grubbel

Jag beklagar, men jag kan inget annat göra än att dissa Pinks kroppshydda. Hon är så rak och då menar jag inte att hon ska skaffa sig ett par gigantiska tuttar, då ser det ännu värre ut. Jag vill kalla henne kompakt ungefär som en amstaff eller pitbull. Men helt ärligt så ser jag hellre ut som jag gör nu (relativt fet) än att vara smal och se ut som henne. Detta är bara mina åsikter, tilltalar de inte dig så skit i dem totalt.

Nu sitter jag och funderar kring höfter. Kan man göra höftinplantat? Kan man rispa (kommer inte på något vettigare ord) bort lite av höftbenen så att man får mindre höfter? Näe, men nej. Nu när jag tänker närmre på det, det borde man ju inte kunna göra. Tänk er smärtan och alltså, äh! Skitsamma, detta går ju ingen vart. Men höftinplantat borde kanske vara möjligt. Jag menar, kan man spruta in gifter så att man blir förlamad i ansiktet så borde man ju kunna föra in något slags inplantat. Tankarna för mig till Bh inlägg, de är ju kupformade (no shit sherlock).




Jag beklagar mina funderingar för er som känner er tvingade att läsa. Tänker på stackars Johanna som förmodligen sitter och tänker "Äh, men lägg av nu. Det har gått för långt, du skriver bara en massa smörja." Men det bara é so att jag är övertrött. Jag håller på med ett projekt, det kallas att vända på dygnet. Så jag ska väl sova någon gång vid 20-21 tiden ikväll tänkte jag. Denna gång ska jag ge fan i att ta en "liten" tupplur, de brukar nämligen vara i några timmar och så måste jag försöka göra om allt igen och det är tärt.

Nä, nu ska jag fan lägga ner verksamheten för stunden.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Alltså usch, hon ser ju ut som en man :S hade hellre haft min tuttlösa kropp än hennes manskropp!

2010-07-22 @ 13:21:16
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0