Moses goes wild

Jag fick fram kattstackarn, han hade gömt sig bakom gröna soffan. Han har säkert suttit där i minst 4 timmar. Han kom fram och åt tonfisk. Meeen vad hände sedan då? JO! Ida kom ut från sitt rum, med sitt sedvanliga klampande så skrämmer hon skiten ur Moses och nu sitter han under soffan igen. Jag tänker inte försöka mig på att gå fram till honom på ett tag, klarar inte av när Moses tror att han är ett monster! Jag ska filma om det händer igen, ni kommer att bli förstummade om hur Moses kan vara så sur! Det är tur att jag älskar honom ändå.

Kommentarer
Postat av: Mille

Det är läskigt att vara på främmande ställen, ju. Är nog därför :) Nya lukter, ljud osv. Tar ett tag att vänja sig vid. Särskilt om man inte är en dum och nyfiken liten kattunge längre ^^

2010-06-16 @ 03:38:00
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0