Palla emo

Jag vill aldrig bli en så svag människa att jag vänder mig till alkohol och droger för att få tröst. Men om jag skulle göra det då? Om jag skulle ha bipolär sjukdom. Vara i hyperläge för att jag färget håret och det vart snyggt, gråtit för att få uppmärksamhet och för att min nagel gick av.
Sitta och tycka synd om mig själv och blogga om mitt liv som värdelös pundare, vet ni. Då jävlar skulle jag få pengar till mer droger! Jag skulle skriva en bok om mitt liv som "sjuk", jag skulle bara försöka att ta tag i mitt liv för pengarna och berömmelsen. Sedan skulle jag försöka att ta det igen eftersom jag fått slut på pengar till det dagliga knarket. Det skulle vara sååå synd om mig. Jag skulle se ut så här!
Sedan skulle alla småemos härma mig och så skulle det bli en emo revolution. Snälla säg att Emo tiden är slut. Är den det? Jag menar, vilka av er skulle kunna skaffa en sådan där jävla shettlandsponnylugg igen? Men jag förstår ändå barnen, ville de inte vara fjortisar så blev de emos. Det konstiga är att nästan alla jag träffat som är/varit emo var töntar och nördar när de var mindre. Varför? Palla gömma sig bakom emo.

Kommentarer
Postat av: Mille

MEN FÖRLÅT DÅ????

2010-06-11 @ 09:18:58
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0