Tur!

Jag vaknade för en stund sedan, det är nice. Jag var vaken från ca 17:00 i Söndags till ca 21:00 igår. Ibland måste man tvinga sig själv att vända på dygnet, jag ljög för Ida att jag varit vaken hela natten. Jag har ingen jävla aning om varför! Jag var cp igår, det får man vara med sömnbrist. Jag drack inte ens kaffe och jag somnade inte i soffan heller!! Så nöjd! jag funderar på att köpa en cola och popcorn eller liknande bara för att jag varit så duktig, eller nej. CHIPS!! Lättsaltade tunna euroshopperchips. Eller ska jag ta en tur till Lidl kanske!? :O Jag har det så nära och jag tar nästan aldrig turer dit :S Johanna tycker nog att jag är konstig.

Just det, jag köpte brieost med Euroshoppermärket. Den var ätbar men inte alls lika god som den Johanna hade köpt på Lidl. Jag tar nog med den till henne när jag ska dit idag så får creme ala creme avgöra ^^

Jag drömde om Erik och Jzu inatt, men konstigt nog så mår jag inte speciellt dåligt över det idag. Det kanske var för att det var en sådan vanlig dag som jag hade med Erik, men utan att han kramade mig och så. (Det gjorde han faktiskt alltid.) Jag skulle i alla fall sätta mig och spela x-box hos Jzu på hans madrass på golvet. Jag sa att det osade varm Jzu om madrassen eftersom han suttit där för länge. Erik var i jakt på mat åt oss, jag var nämligen jättehungrig.

Nu ska jag snart sminka mig och ta en tur på affären för ÅHH vilken fin dag det är! Nu ska jag ta en tur!

Ps. Okej! Manson passade faktiskt i sidecut. Ds. 


Kommentarer
Postat av: Mille

AHA!

2010-03-23 @ 09:41:06
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0