Vaken=Dumheter

Jag gick och la mig i godan ro och tänkte sova och vakna upp pigg imorgon tidigt. Hur blev det med det? Jo! Jag somnade ca 23:00 och vaknade klockan ca 02:00. Roligt? Nej. Irriterande? Ja. Så jag försökte självklart somna om i ca en timme tills jag bestämde mig för att det inte skulle gå, låg till och med och läste. Så nu sitter jag vid datorn och funderar på ett King.com spel kallat Dice King vilket är snarlikt Yatzy bortsett från namnet. Det är också mina vänner = dumheter.

Jag drömde föresten! Om Lube. Jag var hos Mamma och den ene Lube sov på en tältsäng och den andra var full och kärleksfull. Han sjöng med i en Michael song som inte finns. Han tittade på raderna när han sjöng "The most beautiful girl i've ever met, i met her a few weeks ago. Only nineteen." Skitskum låt! Han delade i alla fall min kärlek till MJ och han ville sova och gosa med mig. Det var underbart kan jag säga. Synd att det ej var det verkliga livet.

Men ja, själklart så fick jag inte riktigt den underbara känslan jag förväntat mig i drömmen heller eftersom att jag hela tiden tänkte "Åh, jag kommer aldrig att få honom, varför skulle han vilja vara med mig? Han är ju full och då blir han snällare mot mig bara." Och så är det i det verkliga livet också, måste jag alltid drömma så verkligt undrar jag.

Det värsta är nog att jag trodde att alla mina nattliga drömmar berodde på medicinen, men nu har jag ju varit utan den ett bra tag. Det beror nog på att jag är understimulerad om dagarna eller nåt. Som en hund, jag kommer plötsligt att attackera ovetandes personer på gatan och tvingas till avlivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0