Klagotext

Jag saknar Ålsta, eller nej. Jag ska omformulera det. Jag saknar att sitta med Susanna och diskutera Resturant Citys nya uppdateringar, kolla på dåliga och bra filmer, äta fiskpinnar och köpa diverse pålägg till regularismackorna. Hade resten inte vart så värdelös så hade jag gått kvar, eller ja. Om jag hade haft orken och måendet att gå kvar. Jag tycks inte kunna stanna på ett ställe länge nog att slutföra något och det hatar jag. Alla andra ska gå ut gymnasiet och här sitter jag, 20 år och har inte ens fått betyg i Svenska, Engelska och Matte. Jag vet att jag skulle klara av det om jag fick jobba hemma, men det får man tydligen inte om man heter Emma Nordström. Är så less på allt.
Jag vill ha mina utvalda samlade i detta rum nu, vi skulle diskutera Bobbas konst och planera inför nästa photoshoot. Men jag orkar inte ens planera det, känner mig totalt värdelös och oförmögen att göra saker om jag inte har pengar. Jag vill måla, men jag vet inte om jag har någon tavla kvar att måla på. Jag vill sjunga men har ingen sångröst, jag vill helt enkelt göra något kreativt men inget kommer ur mig. Förutom vissa substanser eftersom jag nyss druckit ett glas cola.
Ja, jag är onyttig också, men jag pallar fan inte bry mig. Orkar inte sträva efter den perfekta kroppen heller. Sitta och diskutera nutriletts olika smaker och utbyta smaltips. Jag kommer liksom aldrig upp och iväg. Det finns fetare och äckligare än mig. Jag stödjer mig på det och på min nuna. Utan min nuna vore jag ingenting, bara en knubb med snygga vänner.
Klagosången pågår för fullt i mitt sinne vilket märks på denna text. Jag måste städa också, men orkar jag det? Nej, jag kommer bara att hitta något annat som är roligare. Typ ett korsord i en gammal Allers tidning eller nåt. Aja, nu ska jag kolla på äckliga bloggar eftersom de mina inte har uppdaterat sen senast.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Jävla skitsamhälle, det är verkligen piss att man måste plugga i 1000 år för att "bli nåt" även städare och allt typ. Alla är inte pluggisar, praktiska yrken behövs också, typ servitris, vårdare osv... Fast jag vet att du är smart och har kapacitet att plugga också, men man borde ändå kunna välja ett praktiskt yrke och inte bara teoretiska! Alla har nämligen inte lust att plugga 24/7 i trettio år...

2010-05-25 @ 14:21:31
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0