Rastlösa söndagen

Jag har tråkigt! Det finns ingenting att göra och jag är så sinnessjukt rastlös, funderar allvarligt på att ta bilen till eljuspåret och gå ett varv eller två. Endast för att jag har så jävla tråkigt. Jag ska nog ringa syster och höra med henne om hon vill. Ja, det ville hon göra. Då har jag i alla fall något inplanerat för idag. Jag drömde att bensinmätaren var nere på rött, det var inte roligt. Men tyvärr så händer det allt för fort.
Igår spelade jag och Muffle yatzy på ett brunnslock vid Sidsjön, trevligt må jag säga. Mille sms:ade och jag kunde inte svara ty jag var tvungen att stänga av mobilen. Hon frågade om jag var onykter, det var jag ej. Skulle nämligen skjutsa hem Ida och några andra. Hennes karl Bruno var inte så nykter. Han spydde i en Lidlpåse som han fann i baksätet. Jag vet inte hur de mår idag, men jag mår tärt.
Åh! Så intressant jag är. Nu ska jag försöka kamma ut håret, tjaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0