Förskyld

Förskyld må jag påstå att jag är. Till min räddning så finns nässpray och alvedon. Har dock inga brustabletter vilket suger relativt hårt. Det känns som att de hjälper bättre eftersom de är äckligare än att bara svälja ett piller. Egentligen så ska jag inte klaga, jag slipper skolan och Fistrian kom med kyckling, ris och currysås samt en cola från hans moders café. Nu börjar jag låta som Panda känner jag, skall genast sluta upp. Om mat kan ni läsa i hennes blogg och oftast inte i min. 

Som skrivet så försöker jag att fynda julklappar i Oktober. Det är relativt svårt eftersom jag inte har pengar just nu. Men man kan ju alltid söka upp något och inhandla det den dagen då kontot fylls på med diverse slantar. Eller så väntar jag bara tills jag fått lön från kommunen, det blir nog bäst så.

Nu ska jag bedriva tiden med att kolla på tv eller rensa papper om orken tillåter.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha :'D Panda's matblogg, det kanske vore nått?

2010-10-22 @ 00:37:52
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0