Förstörelse och förnyelse

Sitter i just detta nu och bleker sönder håret ännu mer. Blekte det för bara några dagar sedan så det känns inte så bra, men det måste göras om man inte vill se ut som en kyckling i hårbotten. Jag använder mig av Mood hårfärg, ett billighetsmärke. Det värsta av allt måste vara att den faktiskt är helt okej. 

Nu ska jag sluta skriva om hårfärg innan jag blir som alla andra blondinbloggare. I Fredags var det faktiskt röj med alkoholintag och kortspel. Diverse regler tvingades att följas då man skulle inta alkoholhaltiges gedrinken.

1. Ta på köksbänken.
2. Stå på ett ben.
3. Blunda.
4. Smek dig själv.
5. Stå upp.

Det var relativt jobbigt att följa, det resulterade i nakenchock och nerspydda byxor. Han som spydde på byxorna spydde även i fickan, det var faktiskt lite roligt dagen efter. Jag mådde inte speciellt dåligt med tanke på konsumtionen. Endast huvudvärk förföljde mig dagen efter. Muffle, Daniel, Ylleme och Skåningen bestämde sig för att dyka upp, jag vill minnas att det var givande och intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0