Kyckling

Jag vill hitta på nånting, typ åka till Muffle och drick alkoholhaltiges getränken men det kan jag inte! Jag har typ 18 kr på kontot, det är så pissigt. Jag sitter i stället och väntar på kycklingen i ugnen och på karl. Då poppar samma fråga upp igen "Vem kommer först? Hönan eller ägget?" Det är tur att ägget är uniformerat i alla fall. Det känns som att han kommer att vara värsta grinig. Han kommer att säga "Kunde du inte städa medans jag var borta?", sätta sig vid datorn, vara sur i 5 min och sedan inse att det vankas kyckling!

Eller så är han för trött för att vara grinig. Kan ju hända att surheten inte finns också, men vem vet. Om ca 42 minuter så är kycklis klar, det ska bli gott att äta. Har inte gjort det på ett tag nu. Jag bantar ju.. HAHAHA! Nu var jag lite för rolig.

Jag har inte tid att banta, jag har faktiskt ett liv. På tal om liv, vad ska jag välja för ämne att plugga upp? Jag känner mig inte så pepp på Svenska A egentligen. Kanske ska ta Engelska B eller Tyska. Älskar Tyska, så fräsigt språk. Men det blir nog att jag tar det jag känner att jag behöver dvs Svenska. Vill ha betyg i det någon gång. 

Nu ska jag sluta skriva om tråkiga och oväsäntliga saker. HEIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0