Lägenheten

Nu är lägenheten färdigstädad! Jag blev lite ledsen på slutet, det var jättefint där och jag ville flytta in igen. Men jag skulle aldrig ha råd att betala 4350 kr i månaden, trots att det är sjukt billigt för en 3:a. Det jag inte gillade i lägenheten var typ toaletten och skrubben som de aldrig gjorde klar (5 månader "bodde" jag där.)

Men aja, lär ju hitta någon finare lägenhet i ett lite finare område förhoppningsvis. Om jag skulle få välja själv (realistiskt) så skulle jag vilja bo i samma hus eller grannhus som Christian. Hans 1:a är enorm. Den är 45,5 kvm, det finns tom ett riktigt kök och plats för matbord. Jag hoppas verkligen att jag kan få en här. Hade jag bara haft inkomst så hade det ju inte varit något problem. Men jag får nog inte bo här trots att jag har borgenär :(






Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Precis. Det är sjukt och jag hoppas jag kan ändra några människors syner.

2011-04-01 @ 11:50:52
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0