Diskpaus



"Hej! Förlåt, men jag fattar inget... varför skriver du leave you alone om du gör blogg med kommentarsfält?

Föressten, har du testat att baka scones? Det är gott-eli-gott-gott :)

Good blog :)"

Jag vet faktiskt inte varför jag gör ett helt inlägg om detta, kanske är det för att jag slipper diska på ett tag eller så är det för att folk klagar på att jag aldrig bloggar. 

Ja, men i alla fall. Svar på fråga ett lyder: För att jag menade det verkliga livet. Jag vill jävligt gärna ha en egen lägenhet som jag kan vara ensam i så att säga.

Fråga två: Icke, har ej bakat scones. Mest för att jag inte har råd gissar jag på. Tror att jag håller mig till mina köpta kuvertbröd ett tag till, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0