Gratis arbetskraft

Nu har jag inte bloggat på länge, jag vet ej varför må jag påstå. Har spelat Aion och fördrivit tiden bara. Jag lyckades somna i tid igår vilket leder till att jag inte kommer att missa praktiken på Birsta idag. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Som det känns nu så kommer jag bara att vänta på att få komma hem. Det värsta med att måsta vara där är att jag inte får ett skit mer pengaväg. Jag känner mig som en efterbliven idiot som bara är där för att ha något  att göra om dagarna.

Det jobbigaste kommer nog vara att äta lunch där. Okända människor som stirrar när man äter sin lasange. Nu vill jag inte ens åka in till Birsta, så jävla illa att jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0