Jag drömde

Jag drömde

Christian och jag var i rymden. Vi träffades mellan Mars och Jorden och han sa "Ska du med eller? Annars kommer jag strax tillbaka". Han gled till Mars och jag tillbaks till Jorden. Det var som i ett spel för Jorden var jätteliten jämfört med vad den brukar vara. När jag var brevid den så kunde jag se att den var rund. Det var som en helt annan planet, som ännu ett klot bara. 

Jag gick in till ett ställe på jorden där Christians pluton var. De satte sig i en bil och sa att jag måste följa med eftersom att det var farligt på Jorden. Vi åkte i vattenmängder och skulle ducka så som vi lärt oss i lumpen. Men jag har inte gått lumpen så jag försökte bara att göra som alla andra. 

Jag minns inte när Christian kom tillbaks men han gjorde det. Sedan var det något om att jag gick i ett köpcentra och så hade jag skitäckligt hår och ville färga det. Då kom jag på att Elin hade hårfärg hemma hos sig men det var för långt att gå dit.

Kommentarer
Postat av: Vican

Fin blogg : )

2011-02-16 @ 18:40:52
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0