MorgonMummel

Sitter och håller ställningarna här i lägenheten jag. Jag ville köra Fire Temple på Aion men Christian ville hellre sova. Jag känner mig inte ens trött än, mår dock illa som en bulimiker som nyss smällt i sig en hel ostkrok och så har jag huvudvärk. Det blir ingen praktik för mig idag så att säga. Ska försöka fixa med pengar och räkningarna idag hade jag tänkt. Får se hur jag löser den biten. Lär ju sitta och vara förbannad och gråta ögonen ur mig bara för att jag inte har råd med elräkningen.



Ja, vad ska man skriva annars då. Tänkte på om man behövde uppdatera lite för Johanna som befinner sig på varmare breddgrader. Sommaren fattas mig och djur fattas mig. Jag vill så gärna ha en katt eller ett ostron tänkte jag på men det var inte det jag menade. En katt skulle sitta fint här i soffan. Så stötande att Christian är allergisk!!! Jag blir faktiskt lite förbannad på honom ibland pga det och vill kalla honom töntjävel.



Det brukar bara vara töntar som är allergiska nämligen. I alla fall i amerikanska high school filmer. När den coola sportkillen går in i nörden med brillor och mittbena så att han tappar sina skolböcker, papper och måste plocka upp dem. Då tar han alltid upp astmainhalatorn och andas ett tag i den. Sedan när han står på knä, plockar papper och sportnissen skrattar åt honom då är det alltid skolans nya "är hon snygg eller inte brud" som hjälper till. Sedan tar hon ur hästsvansen på skolbalen och blir skitsnygg. Ja, you know the drill som de säger i staterna.



Känner mig jävligt dryg just nu. Funderar på att skaffa en sån där frågesak på sidan av bloggen men de som läser min blogg vet ju typ allt om mig redan, så ganska meningslöst kanske.

På tal om det. Varför har jag typ 10 läsare om dagen? Vad vills det egentligen? Vilka är det och orkar jag verkligen bry mig om det? Nääe, tror inte det men ändå!

Nej, fyfan. Nu har jag skrivit för länge om ingenting. Ska dricka vatten och försöka få bort illamåendet.

Kommentarer
Postat av: Nune

Jag uppskattar uppdateringarna! En höjdpunkt på dagen ^^

2011-02-10 @ 22:28:40
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0