Begratulerar

Jag kan inte göra annat än att begratulera att Johanna ska bevägna sig allt för snart.

Begratulera.

Ett ord som används om man först vill beklaga främst eftersom man tycker att det är jobbigt för en själv men sedan inser att det faktiskt är bra för den man begratulerar.

Här är en liten lista på diverse hjälpmedel för utlandsboende Johanna så att vi alla kan hålla kontakten med henne.

* Skype (Kan man koppla ihop alla på det?)
*Msn = Text, video + samtal
*Telefonkort
*Sms
(Gratis till hela världen om man råkar ha Halebop)

Kommentarer
Postat av: Nune

Jag tackar å det varmaste för begratulationen. Vi måste absolut skypa (negative911 heter jag) Jag hoppas även att ni uppdaterar era bloggar ofta. Jag ska försöka uppdatera minst en gång om dagen =)

2011-01-18 @ 12:53:42
URL: http://negativecreep.blogg.se/
Postat av: Mille

Skype - ja!

2011-01-18 @ 13:31:09
URL: http://fizzygood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0