Blabla

Jag känner att jag varit jävligt dålig på att uppdatera så därför slänger jag upp ett inlägg som förmodligen inte kommer att handla om något viktigt.

Jag kan berätta att jag sitter och äter glass denna soliga vinterdag. Synd att det är typ -17C, annars hade jag känt mig manad för en promenad. Ja, jag vet. Jag hatar promenader men ibland känner jag faktiskt för det. Undra hur varmt det är hos Johanna, hmm.

Muffle hörde av sig igår tydligen. Såg inte sms:et förens idag :S Kanske ska svara på det insåg jag, haha! Ja, alltså det finns inte så mycket att berätta. Det blir inget truckkort i alla fall. Men jag ska börja praktisera eller vad det nu heter på Birsta i alla fall. 

Men ja, så spännande var det! Ja! Just det, har skaffat en ny mail så att jag slipper skriva [email protected] på cv:t. Människor borde faktiskt förstå att det har med Michael Jackson att göra. Så min nya proffsiga e-mail är Emma.A.Nordströ[email protected].

Nej, fur fasun. Nu ska jag hitta på något annat, tjah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0