Tona håret

Jag vill tona håret i någon rolig färg! Typ rosa, lila, ljusblått eller vad fan som helst. Men det känns som att det enda som passar med blont är svart och jag har inte lust att gå runt som någon überfjortis anno 2004 med svart underhår. Jag vill heller inte se ut som något rixemo med 2 knallrosa slingor på sidan om. Frågan är ju då, hur fasiken skall jag vandra till väga?



Detta är ju en klassisk "hej jag är 14 kommer från Härnösand look" Sådant hår vill jag inte ha.





Här har vi en sån där klassisk "Tja! Jag är 20 vårar och har nyss hittat min stil!" look. Den gillar jag verkligen inte heller. Det kan ju iofs bero på den där fula hockeyfrillan.



Att det ska vara så sjukt jobbigt att komma fram till något. Funderar på om jag bara ska knäppa ett kort på mig själv och fixa lite i Photoshop. Förövrigt så vill jag beklaga om någon som jag "snott" bilderna av blir förargad av mina uttalanden. Jag kan faktiskt inte rå för att jag tycker att visst hår är fult. Tur att jag inte har mer än 5-10 läsare per dag må jag påstå.

Kommentarer
Postat av: Nune

Hahahahaha, klockrent! Men jag tycker du ska ha kvar ditt hår som du har, det är så fint. Inte många som lyckas med att ha platinablont hår som fortfarande ser välvårdat ut ^_^

2011-01-03 @ 12:27:20
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0