Utropstecken-mat!

Fan vad alla bloggare tjatar om macarones nu för tiden! Det är knappast något nytt påhitt (eller?). Det känns som att mat kommer och går. Mat som dock består skall jag lista upp!

1. Falukorv och stuvade makaroner! Det måste vara bland det godaste som finns. Så sjukt vardagligt och husmanskostigt.

2. Sushi! Jag förmodar att jag aldrig kommer att bli less på dessa fiskerier!

3. Pasta med diverse såser! Så som jag suktar efter Johannas pasta al limone!

4. Makaronilåda! Speciellt Mammas, så sjukt gott.

5. Den där jävla soppan! Soppan jag allt för sällan skapar. Jag beklagar att jag berömmer min egen mat men jag tycker att den är så sjukt god. Köttfärs, ingefära, citron, pasta, potatis, selleri m.m. Så gott!

6. Pizza! Den ultimata bakismaten. Pizzaonline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0