Dräglig

Folk är så dumma ibland. I förra inlägget så skrev jag att pundare OCH 14 åringar inte ska skaffa barn. Inte att Micha var en pundare! Folk verkar läsa det de vill läsa. Det är mina åsikter i alla fall. Hur ska man kunna ha ett vettigt förhållande till sitt barn om man sitter med en spruta i armen? Eller hur ska man kunna lära sitt barn något då man själv inte ens gått klart högstadiet och det värsta som hänt en var den där dagen då ens nya fina väska blev smutsig?

Aja, försöker att piggna till nu jag. Blir tydligen korv och makaroner till mat. Jag vill ha sushi men det finns det inga pengar till. Undras när man ska få något jobb. Jag vill bara ha en dräglig livsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0