Jag skulle ha köpt gardiner

Det blev inget jävla skriva kontrakt idag heller! Hon sa att hon skulle vara där mellan 1-3 och vi var där 14:30 men hon var inte där. Jag hatar allt idag och jag orkar fan inte med nånting. För att göra dagen extra jävla illa så åkte jag, Pappa och Christian på Birsta eftersom att jag behöver kläder.

Vad kommer jag hem med? Jo, en ful jävla bh som kommer att gå sönder om ca 2-3 veckor eftersom att de tydligen inte förstått att de som har-D kupa kanske har en naturlig jävla D-kupa. Jag vet exakt vad som kommer att hända. Bh jäveln kommer att vecka sig och bli ful på mindre än 1 vecka och sedan så kommer byglarna i den att punktera fettet i mina armålor.

Fick med mig en tråkig jävla tröja också, en svart som vanligt med nå slags tråkigt och intetsägande mönster på framsidan. Jag kommer förmodligen inte att kunna få på mig den. Jag HATAR att gå runt på birsta! Invandrarna glor för att man är blond och ser svensk ut eller för att de tror att man är rasist för att man inte hälsar på dem. Fjortisarna glor för att de bara vill jävlas och viska till varandra om vilken ful, fet tjej som går där borta.

Hela jävla världen glor! Jag skulle fan i mig svälta mig själv om det inte var så jävla farligt. Kläder kommer aldrig att ge mig lycka. Jag skulle ha köpt gardiner i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0