Aht Un Mi Hed

Jag har så jävla ont i huvudet, tog en alvedon och ska kolla på American Dad och hoppas på att det släpper. Fluffbutt strosar runt som en osalig ande. Jag ska skaffa en kompis till henne ifall att jag någonsin skulle få ett jobb eller börja studera. 

Jag vill att det ska vara sommar så att jag kan åka till stugan. Jag vill fiska, göra fint där och bada. Grilla fisk med ljus överallt på stranden och inta diverse alkoholhaltiga drycker. Sedan somna som en gnu, vakna upp och dricka ca 1,5 liter coca cola.. kräla ut på stranden på en filt och ligga och jäsa.

Det ska jag fan försöka göra i sommar.. jäsa. Det bara låter soft.. JÄÄÄÄSSSAAA! Som en bulldeg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0