Inte mitt rum



När fjortisbloggare laddar upp bilder som den här så börjar jag fan fundera. Är det verkligen värt att visa hur skitigt man har i sitt rum? Förmodligen så är det ett lika ostrukturerat kaos i hennes egna huvud. Hon måste bara visa det genom att skriva "Åh, jobbigt jag måste städa mitt rum!" Förmodligen en metafor för "Hej, jag är mentalt instabil och jag måste försöka reda ut detta."

Fast iofs så vill hon kanske bara visa alla sina saker. Typ, jaaa.. där ligger min Gucci väska på mitt skitiga golv. Tihi, jag är inte rädd om mina saker alls jag. Jag är en matriell individ som fullkomligt skiter i att alla mina kläder blir förstörda.

När ska de inse fakta? Att de inte kommer att kunna leva på att de är blonderade bimbos längre. Någon gång så måste de skaffa jobb, när deras 15 minuter i rampljuset är över. Om de inte är lika mediakåta som Gynning (eller är det Rosing? Ser inte så stor skillnad på dem). Förstår inte hur de kan sätta henne som programledare. Hon kan ju inte ens prata, hade jag hennes inkomst och talfel så skulle jag skaffa mig en privat talpedagog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0