It's a must!

Just nu känner jag med jävligt tillfreds med mig själv. Jag har ingen jävla aning om varför. Min rygg gör ont efter att ha gått i ca 20 min med 2 tunga väskor, det är skitigt på mitt rum och jag har skola imorgon. Men ändå känns det förträffligt! Jag funderar till och med på att städa och göra lite fint i mitt lilla rum här på Ålsta, men jag får se hur det blir med det.

Jag har iallafall inhandlat ett par nya byxor och en t-shirt. Helt sjukt, hittade den på Gina Tricot också. Den är inte speciellt snygg men den är ljuslila och behövlig. Köpte schampoo och lipsmacker på ÖB, det är nice. Och en ny mascara ty min andra tynar sakta men säkert bort.

Jag funderar på att tvätta imorgon, det skulle ju vara en idé. Jag slutar trots allt 13:50 imorgon och vad är inte bättre än att tvätta och låtsas vara duktig då kan man undra. Ja, man vet inte ens förens man har upplevt det. Nu ska jag kolla till min bimbo tänkte jag, tjoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0