Matproblem

Jag befinner mig i detta nu hos Johanna. Jag har ännu inte hört av skolan som jag ringde till igår, känns som dumheter från deras sida. Jag känner mig äcklig och sjuk. Hostade som en gris imorse vilket inte var så skönt.

Jag funderar på att åka till City Gross och inhandla makaroner med ost och poptarts. Mille och Johanna har redan bjudit på mat så det är det minsta jag kan göra. Hade jag haft pengar så hade jag inhandlat betydligt dyrare och mättligare mat. Typ pasta med skinksås eller så hade jag gjort potatisgratäng och kött. Åhh!! Vad gott! Potatis är ju inte så jävla dyrt. Kanske ska gå till Ica Bergsgatan sedan :O Får se hur det blir.

Nu höll jag på att svimma för att jag nös för mycket, haha! Hoppas att jag är relativt frisk till helgen iallafall. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och kanske sticka lite på min halsduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0