Sms

Nu ska jag åter igen dela med mig av min In/Utkorg från min mobiltelefon.

Inkorg:

Ida N (syster) 28-April-2010 8:50

Var hälsad, jag är troende. Och graviditeten släpper taget om mig inatt. Bonjour, du kom från ingenstans. När allting passerade i ljusets hastighet. Lyssna när mitt hjärta befaller mig att gå. Jag flyger, mitt hjärta tar över, världen krossas samman. Högre! Högre! Jag kommer följa var den än tar mig, jagas genom stormen. Högre! Högre!

(Jag insåg nu att texten är snarlik Erik Grönwalls låt - Higher)

Johanna 27-April-2010 23:45
Så givande och intressant! Liksom Mumme!

Bobba 12 April-2010 21:00
Haha, ja mata tysken med ost du.

Bobba 11-April-2010 19:15
Stor mun på ettan.

Utkorg:

Till: Ida N 28-April-2010 10:10
Åh! Det låter precis som en upplevelse Mumme hade. Jag pratade föressten med hans vän Plymme igår. Han pratade om hypofysen och om tarmsystemets flora. Han berättade att han reklamerat ett avgassystem som han inte var nöjd med. Det överensstämde inte med katalysatorn så som han hoppats på. Katalysatorn fick nämligen fnatt.

Till: Bobba 28-April-2010 00:28
Sover min broder från en annan moder?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0