Nyligen vaknat

Somnade vid 12 tiden, vaknade ca 2 av att jag var sjukt sugen på glass. Drömde att jag var på Lidl och handlade en massa glass, jag låg typ i frysdisken. Nu vill jag inte ha glass längre, jag vill bara sova så att jag kan kliva upp i tid imorgon. Har en massa saker att göra så som att skjutsa Annelie och kanske åka på picknick. Ja, kanske. Nu vet jag inte längre om jag hinner och det suger så fruktansvärt.


Jag har i alla fall snart gjort klart Onsdagens matte men jag pausade då jag inte fattade hur man skulle göra. Boken är värdelös, de har asdåliga förklaringar tycker jag.
Nu ska jag spela lite spel på facebook antar jag, tjah!

Kommentarer
Postat av: Mille

Men vi tar picknicken nästa vecka så kan Johanna också vara med?^^

2010-07-15 @ 13:32:05
URL: http://fizzygood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0