Förakt mot de goda

Skjutsade folk typ 4 i morse, kom hem till Annelie. Somnade väl ganska på en gång. Klockan 10 eller nåt i morse började Bobba röra på sig, mitt förakt mot Gladpack var stort ty jag ville sova i en evighet. Han gick, jag fick sova. Vaknade typ halv 4, mitt förakt mot mig själv är stort. Hoppas ändå på att kunna sova inatt. Jag hade sjuka drömmar. Trodde att jag vaknade, började garva och räkna upp varor från en inköpslista. Sedan vaknade jag på riktigt, tror jag i alla fall i kanske 1 minut.

Mitt förakt mot Chili bara växer, trots att hon är en katt. Sterilisering krävs omgående. Funderade ett tag på att göra det själv men insåg att jag faktiskt skulle ha ihjäl henne och ångrade mig. Jag har på mig en utav de skönaste utstyrslarna, nämligen boxerkalsonger och t-shirt. Skulle jag vara karl så skulle jag aldrig vilja ha på mig annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0