Billiga internetluder

Att ta smaklösa halvnakenbilder och lägga ut dem på min blogg för allmän beskådan är inget för mig. Jag fattar inte vad vissa tänker med när de laddar upp en bild på sig själv med tuttarna i vädret och skriver något i stil som "Det här är jag. Om ni inte tycker att jag är snygg så är ni bara avundsjuka ;)" Och då frågar jag VARFÖR, VARFÖR skulle jag vara avundsjuk på en brud som tydligt har fetishen blottning via internet? Det är bland det osexigaste jag vet, om det inte är smakfullt gjort! Dvs, en riktigt duktig fotograf, rätt ljus och rätt pose. Inte webcam bilder på sängen iförd enbart trosor, så jävla white trash! (Skriver Kenna som nyss höjde Lidls billighetskorv till skyarna)




Och tro på fan att morsan eller farsan din kommer att få se bilderna någon gång. Det kan vara en arbetskamrat till din farsa som utstöter "kolla vilken fräsh brud inlindad i enbart ett skosnöre" och då säger din Pappa. "Åhh, ja.. men vänta nu... är inte det där MIN DOTTER!" Det är väl en fin tanke att tänka när du nästa gång trycker upp dina obefintliga eller allt för stora/plastiga tuttar i ansiktet och tar din nästa facebookprofilbild?




Och bara för det så ska ni få kolla på en jättefin bild på två gäddskallar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0