Fler inte okej listor

En av mina trogna läsare har bett mig att göra fler "Inte Okej" listor, så jag ska göra det kanske när jag kommer hem, kanske om 1 vecka. Vem vet! Nåväl, en sak som inte är okej är att jag köpte lufttorkad salami på Lidl, den var inte så god tyvärr. Lukten frätte i min näsa men själva smaken var väl ganska okej.

Så intressant, så givande! Nästa gång håller jag mig till regulariskorven med smak av chorizo. Den var i alla fall värd sina 30 spänn motför denna som kostade 20 spänn. Jag har även lyckats med misstaget att bli allför mätt så nu ligger jag i syrrans soffa och orkar inte röra på mig. Jag känner mig som en valross som ligger och dåsar i solen.

Hunden Astrid var helt hysterisk när jag kom hit, som vanligt. Men hon fortsatte och vi fattade inte varför tills vi såg att hon stulit sockerskålen. Inte okej med en hysterisk hund, de är jobbiga och hon har äcklig andedräkt trots systers försök att köpa denta stix m.m. Tacka vet jag Chilis underbara nuna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0