Kom inte på något "Nice"



* Überdumma människor. Exempel: En god vän till mig samtalade med en sådan människa via msn. Hon ville ha hjälp med avloppet eftersom det var stopp. Hon trodde att det berodde på att det blåste ute.

* Rejvbrudar utan smak. Exempel: Llimegröna/chockrosa/pissgula långa byxor som man endast kan ta kort på pga att går de runt med de ute får de cameltoe. Till de "smakfulla" byxorna en slags top som knappt behövs eftersom bh:n ändå sticker ut från alla håll och kanter. Jag har ett perfekt exempel på detta men har ingen lust att hänga ut okända människor i min stora blogg. Jag läses ju av ca 5-8 pers per dag. Tänk om de känner denna Cameltoe brud!

* Fjortisar. Dessa fjortisar tycks aldrig gå ur tiden med sina över eller numera undersminkade nunor.

* Människor som inte alls ser ut som de gör på sina bilder. Ett praktexempel på detta är nog Kissie.

* Kenza. Fruktansvärt överskattad. Alla tycks tycka att hon är så jävla vacker. Jag ser helt ärligt inget speciellt med hennes nuna. En ögon-näsa-mun nuna så att säga.

* Efterhängsna jävlar som vägrar inse att man vill ha med dem att göra.


Jag må beklaga min bitterhet, men idag har jag inte lust att vara så mycket annat än bitter. Det finns allt för fula människor i denna värld.



Kommentarer
Postat av: Nune

Jag tycker inte heller direkt det är nåt speciellt med Kenza. Jämför man med Kissie är hon ju verkligen en skönhet, men det är ju alla! Verkligen öga-näsa-mun-nuna!

2010-11-12 @ 11:47:49
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0