GnällKent

Jag försöker fortfarande att förstå hur människor kan bli såna jävla svin helt sonika. På vissa så ser man ju tecken långt innan. Men en del bara pluffsar till och så är det svinskalle nr.1 som går där i stället för den dära karln som alltid skulle ha sitt kaffe utan socker och mjölk när det blev fika. Jag är less på ganska mycket just nu och detta var en av de sakerna.

En annan sak jag inte orkar med är folk som är tillsammans och som envisas med att äckla sig inför andra. En puss går väl bra eller en kram. Men att verkligen stå och sliska sönder, kladda, slabba med säckliga läppar är en annan sak. Det är bara stötande. Det är i såna situationer man känner sig obekväm. Minns speciellt en gång då jag satt och väntade på bussen. Då stog det ett sånt par brevid mig. Jag flyttade mig men det där snuskiga ljudet hördes fortfarande. Så hemskt ljud!

Jag har som vanligt mycket saker att klaga på i bloggen. Det känns bra att få ut det så man kanske slipper tjata sönder om det sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0