Asskissing

Det är ett rent jävla helvete att försöka vara trevlig. The asskissing is over så att säga. Hädanefter ska jag försöka att bete mig exakt lika illa som alla andra idioter gör. Ibland önskar jag att jag var en bitch som kunde hugga lika mycket som andra gör.

Jag har i alla fall haft en trevlig helg om man bortser från att en del är jävligt otrevliga. Jag och Adam har blivit några nyanser blondare under helgens gång. Jag har försökt att sätta på mig lösnaglar allt enligt samhällets krav, det gick inte så bra. Filen jag hade var värdelös så jag köpte en ny och ska väl försöka imorgon eller någon dag. Mitt modem har inte kommit ännu tyvärr så jag befinner mig hos karln.

Nu ringer telefonen. Någon som vill ha skjuts och inte betala för det antar jag. Jag skiter i att svara helt enkelt. 



Några saker jag verkligen inte orkar med nu som jag vill dela med mig av.

1.
Folk som inte betalar för sig i bilen när man åkt iväg endast för att de/den ska ha skjuts. Det är inte bara bensinen som kostar.
2. Människor som ständigt klagar, gnäller och tjatar och sedan avslutar allt med "Men man ska inte klaga." Klaga, gör det! Men gör det med någon slags humor och säg inte emot dig själv i slutet! Ingen människa orkar med att höra negativitet 24/7.
3. När man kysser arslet på någon så jävla mycket att det känns overkligt och sedan inte får svar tillbaks trots att denne människa minsann också har gjort fel på andra plan.
4. Människor som tror att det är helt okej att berätta saker för andra som man berättat i förtroende bara för att man råkar vara ovänner. Jag skulle ALDRIG berätta en sak som sagts i förtroende när man var vänner. Det är riktigt jävla elakt.

Ps. Om denna text rör vissa lite mer så vill jag beklaga allt enligt asskissingsystemet :(:(:( FÖRLÅÅÅT!!!! Eller så skiter jag fullständigt i om det är så, välj själv.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Förhoppningsvis tar någon åt sig! FYFAN

2011-07-05 @ 11:23:53
URL: http://negativecreep.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0