Veronica Maggot

En människa jag helt klart skulle kunna klara mig utan är Veronica De Maggio. Jag avskyr hennes röst och nuna. Jag önskar henne absolut inte döden eftersom att då kommer alla att spela hennes skitmusik och prata om hur bra hon var och bla bla. Ja, ni vet. Det som händer varje gång någon dör. Facebookgrupper startar som bjuder in alla och ber dem tända ljus eftersom att det kan förändra världen på något sätt. Manifestationer mot våld genom att tända mashaller på torget. Våldsmännen blir så rörda och så ledsna av dessa ljus att de bestämmer sig för att vara snälla resten av livet, eller inte.

Men i alla fall. Jag skiter i att du kommer och att du nästan är där Maggio. Hemsk musik, hemsk musik.

Kommentarer
Postat av: Mille

Agreed.

2011-06-21 @ 07:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0